FAQ
Ik ben opleidingbeheerder en schrijf een nieuwe medewerker in
Raadpleeg de instructies van uw manager. De rubriek Nieuwe deelnemers inschrijven" begeleidt u stap voor stap. Indien u moeilijkheden ondervindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het e-mailadres: info@insert.be of telefoonnummers: 02 547 57 02 / 02 547 57 03.
Over hetzelfde onderwerp
- Hoe kan je ons contacteren?
- Hoe kan ik op de hoogte blijven van de planning van een training als er nog geen nieuwe datum bekend is?
- Je bent verzekeringstechnicus en je deelt graag je kennis. Word Insert-trainer
- Wat is het nieuwe systeem waarmee Insert mij/een medewerker inschrijft voor een opleiding?
- Hoe gebruik je het Learning Management System (LCMS)?
- Waar kan ik informatie vinden over trainingen en de activiteiten van Insert in het algemeen?
- Wat is mijn dashboard insert? En waar dient het voor? En wat zijn de verschillende onderdelen?
- Wat is mijn Insert Portolio? En waar dient het voor?
- Wat is de tijdlijn van mijn Insert-account? En waar dient het voor?
- Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens en wat zijn mijn rechten terzake (GDPR policy)?
- Waar kan ik mijn deelname of examenattesten terugvinden?
- Hoelang heb ik toegang tot mijn attesten van reeds gevolgde opleidingen?
- Wat is een intra-bedrijfsopleiding?
- Organiseert Insert opleidingen op maat?
- Is het mogelijk om een kalenderopleiding insert intrabedrijfs te organiseren?
- Waar vinden de intra-bedrijfsopleidingen plaats?
- Kunnen we met meerdere collega’s van dezelfde onderneming terecht bij Insert om Certassur examens af te leggen?
- Annulatie voorwaarden
- Hoe registreer ik mij op de website/inloggen?
- Hoe kan ik mij inschrijven voor een opleiding?
- Hoe meld ik mij aan voor een examen?
- Wanneer wordt de training bevestigd?
- Hoe kan ik mijn inschrijvingen bekijken?
- Kan ik mijn inschrijving annuleren of verplaatsen?
- Kan iemand anders mijn plaats innemen?
- Wat moet ik doen als ik mijn toegangscodes (login) voor het leerplatform Insert ben vergeten?
- Wilt u profiteren van speciale regelingen om uw opleiding te volgen?
- Hoe kan ik een medewerker inschrijven voor een opleiding? Hoe kan ik opleidingsbeheerder worden?
- Wat te doen bij wijziging of annulering?
- Hoe meld ik een medewerker aan voor een examen?
- Ik heb een medewerker aangemeld voor een opleiding, waar kan ik zijn inschrijving terugvinden?
- Wat moet ik doen als ik mijn toegangscodes (login) voor het leerplatform MyInsert ben vergeten?
- Wilt uw werknemer profiteren van speciale regelingen om een opleiding te volgen?
- Wat is de prijs van een opleiding?
- Ik heb mezelf/iemand ingeschreven voor een opleiding: wanneer en hoe kan ik het inschrijvingsgeld betalen?
- Waarmee komen de prijzen overeen: ledenprijzen/niet-ledenprijzen?
- Wanneer wordt de factuur verzonden?
- Wie krijgt de rekening?
- Wat is de betalingstermijn?
- Wat zijn de algemene voorwaarden van Insert?
- Kan Insert een opleiding annuleren?
- Wat biedt Insert op het gebied van afstandsonderwijs?
- Wat is een webclass?
- Hoe maak ik verbinding met een webclass?
- Moet ik een programma uploaden om een webclass te volgen?
- Met wie moet ik contact opnemen als ik voor/tijdens de webclass een technisch probleem tegenkom?
- Wat is e-leren?
- Hoe krijg ik toegang tot een e-learning?
- Moet ik een programma uploaden om toegang te krijgen tot e-learning?
- Met wie moet ik contact opnemen als ik een technisch probleem tegenkom?
- Wanneer begint en eindigt mijn training?
- Waar vindt mijn training plaats?
- Hoe bereik je Insert?
- Heb ik toegang tot parkeergelegenheid?
- Wat moet ik doen als ik te laat kom?
- Hoe contact opnemen met Insert?
- Wordt er een lunch voorzien voor de deelnemers aan de training?
- Waar en hoe kan ik ze vinden?
- Hoe lang heb ik toegang tot de documentatie van opleidingen die ik al heb gevolgd?