FAQ
Hoe kan ik op de hoogte blijven van de planning van een training als er nog geen nieuwe datum bekend is?
Klik op de knop "hou me op de hoogte". Wij laten je iets weten zodra er nieuwe opleidingsdata bekend zijn.
Over hetzelfde onderwerp
- Hoe kan je ons contacteren?
- Je bent verzekeringstechnicus en je deelt graag je kennis. Word Insert-trainer
- Wat is het nieuwe systeem waarmee Insert mij/een medewerker inschrijft voor een opleiding?
- Hoe gebruik je het Learning Management System (LCMS)?
- Waar kan ik informatie vinden over trainingen en de activiteiten van Insert in het algemeen?
- Wat is mijn dashboard insert? En waar dient het voor? En wat zijn de verschillende onderdelen?
- Wat is mijn Insert Portolio? En waar dient het voor?
- Wat is de tijdlijn van mijn Insert-account? En waar dient het voor?
- Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens en wat zijn mijn rechten terzake (GDPR policy)?
- Waar kan ik mijn deelname of examenattesten terugvinden?
- Hoelang heb ik toegang tot mijn attesten van reeds gevolgde opleidingen?
- Wat is een intra-bedrijfsopleiding?
- Organiseert Insert opleidingen op maat?
- Is het mogelijk om een kalenderopleiding insert intrabedrijfs te organiseren?
- Waar vinden de intra-bedrijfsopleidingen plaats?
- Kunnen we met meerdere collega’s van dezelfde onderneming terecht bij Insert om Certassur examens af te leggen?
- Annulatie voorwaarden
- Hoe registreer ik mij op de website/inloggen?
- Hoe kan ik mij inschrijven voor een opleiding?
- Hoe meld ik mij aan voor een examen?
- Wanneer wordt de training bevestigd?
- Hoe kan ik mijn inschrijvingen bekijken?
- Kan ik mijn inschrijving annuleren of verplaatsen?
- Kan iemand anders mijn plaats innemen?
- Wat moet ik doen als ik mijn toegangscodes (login) voor het leerplatform Insert ben vergeten?
- Wilt u profiteren van speciale regelingen om uw opleiding te volgen?
- Hoe kan ik een medewerker inschrijven voor een opleiding? Hoe kan ik opleidingsbeheerder worden?
- Ik ben opleidingbeheerder en schrijf een nieuwe medewerker in
- Wat te doen bij wijziging of annulering?
- Hoe meld ik een medewerker aan voor een examen?
- Ik heb een medewerker aangemeld voor een opleiding, waar kan ik zijn inschrijving terugvinden?
- Wat moet ik doen als ik mijn toegangscodes (login) voor het leerplatform MyInsert ben vergeten?
- Wilt uw werknemer profiteren van speciale regelingen om een opleiding te volgen?
- Wat is de prijs van een opleiding?
- Ik heb mezelf/iemand ingeschreven voor een opleiding: wanneer en hoe kan ik het inschrijvingsgeld betalen?
- Waarmee komen de prijzen overeen: ledenprijzen/niet-ledenprijzen?
- Wanneer wordt de factuur verzonden?
- Wie krijgt de rekening?
- Wat is de betalingstermijn?
- Wat zijn de algemene voorwaarden van Insert?
- Kan Insert een opleiding annuleren?
- Wat biedt Insert op het gebied van afstandsonderwijs?
- Wat is een webclass?
- Hoe maak ik verbinding met een webclass?
- Moet ik een programma uploaden om een webclass te volgen?
- Met wie moet ik contact opnemen als ik voor/tijdens de webclass een technisch probleem tegenkom?
- Wat is e-leren?
- Hoe krijg ik toegang tot een e-learning?
- Moet ik een programma uploaden om toegang te krijgen tot e-learning?
- Met wie moet ik contact opnemen als ik een technisch probleem tegenkom?
- Wanneer begint en eindigt mijn training?
- Waar vindt mijn training plaats?
- Hoe bereik je Insert?
- Heb ik toegang tot parkeergelegenheid?
- Wat moet ik doen als ik te laat kom?
- Hoe contact opnemen met Insert?
- Wordt er een lunch voorzien voor de deelnemers aan de training?
- Waar en hoe kan ik ze vinden?
- Hoe lang heb ik toegang tot de documentatie van opleidingen die ik al heb gevolgd?